miercuri, 16 februarie 2011

Adrian Mutu, in afaceri cu interlopul Nuredin Beinur





Atacantul Fiorentinei, Adrian Mutu, este implicat din nou intr-un scandal, numele sau aparand in dosarul lui Nuredin Beinur, un cunoscut interlop constantean. Beinur a fost trimis in judecata pentru santaj, anunta Adevarul.ro.
Interlopul Beinur ii plateste mesele fotbalistului, profitand de imaginea lui pentru a face reclama mascata. Beinur o ajuta si pe Consuelo, sotia fotbalistului, intr-o afacere cu bijuterii. 
In discutia inregistrata de Serviciul Roman de Informatii, Mutu se arata suparat ca a fost nevoit sa-si achite consumatia la restaurantul interlopului. 
Nuredin Beinur: Mi-ai zis mie? Te lasam eu sa platesti? Baga-mi-as ... in nota lor, sa-mi bag!
Adrian Mutu: Pai, puteai sa le lasi vorba, ma, la fraieri! Nu ma duc la tine la restaurant si, in ... mea, ma pune astia sa platesc...
N.B: Ai zis ca pleci, nebunu' satului! Ai zis ca pleci! Eu stiam ca te duci tu...
A.M: Dar eu credeam ca tu ai lasat vorba acolo...
N.B: N-am lasat.
A.M: in ... mea, ca data trecuta m-am ridicat fara sa platesc. M-am facut de ras, cred ca, in ... mea.
N.B: Du-te, ma, de aici! Mie imi pare rau! Eu nu le-am spus! iti spun sincer, daca tu imi ziceai: "Ba, ma duc la Aqua", te lasam eu sa platesti? Esti nebun la cap? (...)Dar nu mi-ai zis ca te duci, Mutulica. Daca imi spuneai: "Ba ma duc la Aqua!". Ai inteles? Te lasam eu? Cum fac cu Giovani. Giovani ma suna. Ii spun eu la aia: "Ba, vedeti ca la Giovani treceti la mine sau la Gigi, sau la oricare". 
Tot din interceptarile telefonice ale SRI reiese ca Adrian Mutu este implicat in afacerile lui Nuredin Beinur. Acesta din urma ii propune fotbalistului sa filmeze un reportaj in Turcia, moment in care "Briliantul" se intereseaza de banii care i se cuvin.
Nuredin Beinur: Pai, o sa-ti dea si cascaval daca e! Da, ma, dar eu m-am gandit la alte variante! Ca eu am niste miliardari acolo si sa-ti dea niste case pe acolo, ca chipurile stai intr-o zona... unii care fac o zona rezidentiala, ai inteles? Si iti dau cadou, ce ... mea! Si uite, domne, sta Mutu aicia si a zis "Bai, daca vreti sa vindeti case, ii da-ti lu' asta cadou si vindeti mai repede!"
Adrian Mutu: ihi.
N.B.: Pai da. De-aia, poate dam o fuga saptamana viitoare cand vii. Si ti-am gasit si combinatie pentru Consuelo cu aurul.
A.M.: Da?
N.B.: Cu briliantele si cu astea aici. Cu prietenii mei aici. A zis "cum, am, alea le fac eu!" Ce, i-am aratat eu un model "Ce, ma, le fac pe astea cum vrei tu si cand vrei tu!" Ai inteles?
A.M.: Auzi, ma? Daca vor turcii sa faca ceva cu mine sa-mi plateasca tot absolut doua zile. Si sa-mi dea 50.000 de euro. (...) Pai da. Si ne plimbam pe acolo...poate o legam si cu turcii ailalti... "Uite domne mi-am luat casa aici"...vrajeala.
N.B.: Si atunci eu stiu cum o leg cu miliardarii aia, cu casele si cu alea. Ca niste prieteni de-ai mei fac acuma un sir de-astea de vile de lux, stii? "Ba, vreti sa asta? Uite da-ti lu' asta o casa, vedem cum facem. Si va face reclama".
Nuredin Beinur si mai multi complici ai acestuia au fost trimisi in judecata, saptamana trecuta, pentru mai multe fapte de santaj, abuz in serviciu contra intereselor persoanelor si favorizarea infractorului. 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu