joi, 17 februarie 2011

Gigi Becali: „L-am ofertat pe Marica. Iliev, ca şi transferat!“



Gigi Becali este gata să-i scrie lui Pădureanu un cec în valoare de peste un milion de euro
Finanţatorul Stelei a recunoscut că Marica este dinamovist, dar a spus că atacantul dat afară de Stuttgart este fanul său.
Steaua este în continuare activă pe piaţa transferurilor, chiar dacă Gigi Becali a spus că nu mai aduce niciun jucător în Ghencea. Decizia Comisiei de Soluţionare a Litigiilor, din cadrul Ligii Profesioniste de Fotbal, a fost speculată imediat de conducerea roş-albaştrilor. Becali a spus că, prin intermediul lui Trică, l-a convins pe Iliev să vină la Steaua. Marea surpriză a zilei ar fi putut fi transferul în Ghencea a lui Ciprian Marica.
Am vorbit cu Marica la telefon şi  i-am zis că îi dau 200.000 de euro pe lună dacă va deveni liber de contract. Mi-a zis că nu-l lasă Stuttgartul liber. În opinia mea, este cel mai bun jucător român. M-am gândit şi i-aş da lui Marica 2,4 milioane de euro. Un milion de euro ar primi dacă am lua campionatul, numai că, v-am spus, cei de la Stuttgar nu-l lasă liber de contract. După râspândirea veştii că l-au dat afară pe Ciprian, nemţii au primit peste 20 de faxuri de la cluburi din străinătate. Când au văzut asta, germanii au zis că ei nu sunt mai fraieri să-l lase să plece. Cât despre trecutul său în roş şi alb, ştiu că Ciprian e dinamovist, dar la fel de bine ştiu că e fan Gigi Becali. Dacă-l aduceam pe Marica, mai luam un mijlocaş“, a conchis Becali.
Iliev, deturnat din Giuleşti
Mititelu credea că Iliev se va întoarce la Craiova
Stoperul se află acum în Bulgaria, dar va sosi joi la Bucureşti pentru a parafa contractul cu noua sa formaţie, conform Prosport. "Iliev ar fi titular Steaua. Dacă Iliev va ajunge la Steaua, Gardoş va juca la închidere, e posibil să îl înlocuiască pe Galamaz, are peste 200 de meciuri la naţionala Bulgariei, cum să nu fie titular la Steaua?", a declarat azi Trică la gsptv.
Fundaşul va semna, cel mai probabil, pentru trei ani, urmând să primească 10.000 de euro pe lună, dar şi o primă de instalare consistentă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu