joi, 17 februarie 2011

Ioan Andone vrea doi stoperi din Liga 1



Ioan Andone e încrezător în privinţa viitorului

Antrenorul dinamovist Ioan Andone a dezvăluit că formaţia din Ştefan cel Mare este interesată de doi fundaşi centrali din Liga 1 pentru a-şi întări apărarea pînă va începe campionatul.
"Nu cred că a slăbit nici o echipă, Vasluiul rămîne foarte puternică, am văzut Steaua în meciul cu Steaua Roşie, au dominat într-o manieră incredibilă, mi-a plăcut foarte mult Steaua, nu ştiu cum va juca în retur.

A existat şi varianta Iliev, am fost întrebat dacă îl vreau, am zis că da, au tratat, dar nu ştiu ce s-a întîmplat, cred că nu au acceptat condiţiile noastre.

Fundaşul estonian va veni sigur, face vizita medicală şi mai discutăm despre contract, în mare parte ne-am înţeles. Vom avea patru fundaşi centrali, şi mai e varianta Mehmedovici", a zis Andone la Digisport, conform gsp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu